اطلاعات دوره
آموزش اتصال برد آردوینو Arduino با برنامه نویسی سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش اتصال برد آردوینو Arduino با برنامه نویسی سی شارپ C#‎

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، نحوه ارتباط بین برد آردوینو و محیط برنامه نویسی سی شارپ در قالب پروژه های متنوعی به صورت کامل آموزش داده خواهد شد. یکی از پروژه هایی که آموزش خواهیم داد کنترل LED توسط برنامه ای است که با کامپایلر سی شارپ برنامه نویسی شده است و کاربر می تواند از طریق نرم افزار، LED مورد نظر را روشن یا خاموش کند، پروتکل ارتباطی در این پروژه ها، واحد ارتباط سریال است که به صورت کامل نحوه راه اندازی و پیکربندی آن آموزش داده می شود.
دوره آموزش اتصال برد آردوینو Arduino با برنامه نویسی سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتصال برد آردوینو Arduino با برنامه نویسی سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید علی موسوی

سلام من یک دانش آموز13 ساله پایه هفتم هستم و این آموزش رو خریداری کردم. خیلی عالی بود و بسیار واضح و کامل مباحث رو توضیح میدادند. این دوره را من حتما پیشنهاد میکنم

ایدین

از نظر روش تدریس و تسلط محتوا آموزش خوب بود ولی مطالب عنوان شده سطحی بود و خیلی تخصصی نبود توقع داشتم با پیشرفت آموزش مطالب عمیق تری در این مورد ارائه بشه

فاضل

از آموزش راضی بودم روش تدریس برای من که تجربه برنامه نویسی داشتم خوب بود. اگر که امکان ارسال گرافیکی هم به آموزش اضافه کنید خیلی خوب میشه.

هادیان

سلام آموزش خوبی بود فقط آندروید فور بیسیک کاش به جاش آندروید استادیو میگفتید

iran

سلام خداقوت توضیحات بسیار سطحی و گذرا بود مثل یک یادآوری و مرور

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی