اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قفل نرم افزاری در سی شارپ C#‎ با رجیستری
مسیر آموزشی

آموزش قفل نرم افزاری در سی شارپ C#‎ با رجیستری

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :10 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجتبی شادریان5
  • زمان:4 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قفل گذاری روشی است که برای جلوگیری از کپی و تکثیر غیر مجاز نرم افزار صورت می گیرد. در این آموزش با چند مدل الگوریتم خاص که توسط برنامه سی شارپ نوشته شده، دریافت شده و با سریالی که ما موقع ایجاد برنامه آن را ایجاد کرده ایم، ادغام می شود. یک کد فعال سازی برای اکتیو کردن برنامه ایجاد خواهد شد و به این ترتیب برنامه ما، به یک قفل نرم افزاری مجهز می شود. هدف فرادرس از این آموزش بالا بردن سطح امنیت برنامه ها و پروژه هایی است که تولید می کنیم.  
دوره آموزش قفل نرم افزاری در سی شارپ C#‎ با رجیستری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قفل نرم افزاری در سی شارپ C#‎ با رجیستری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فتح الله

عاااالی واقعا. فن بیان و نوع مطالب و نحوه آموزش همه چیزش خوب بود.

عبدالواحد

خیلی چیز های جدید یاد گرفتم ساده و روان بیان شده بود هر جایی به این خوبی آموزش نمیدن.

علیرضا

خوب

آریا

سلام ، اولا ممنون فرادرس که بستری رو فراهم کرده که هرکس با هر سلیقه ای میتونه آموزش مد نظرشو تو فرادرس پیدا کنه ، دومین تشکر از مدرس این دوره که با بیان مطالب به صورت گویا و ساده ، یک دوره ی عالی رو ضبط و منتشر کردن

sami

تشکر از شما در حوزه قفل نرم افزار بایستی اموزش قفل سخت افزاری رو هم قرار میدادید که کدوم روش برای استخراج شماره سریال هارد یا سی پی یو کاربردی هست که گفته نشده. امیدوارم در اموزش های دیگر این مساله رو مدنظر قرار بدید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی