اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نهان نگاری یا استگانوگرافی Steganography و پیاده سازی در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش نهان نگاری یا استگانوگرافی Steganography و پیاده سازی در سی شارپ C#‎

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید باقی4.5
  • زمان:2 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نهان نگاری، یکی از علومی است که قدمت چند هزارساله دارد و به منظور مخفی سازی اطلاعات به کار گرفته می شود. همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور رسانه های الکترونیکی، تکنیک های نهان نگاری دیجیتال نیز توسعه یافته است. هدف از این آموزش آشنایی با نهان نگاری و روش های مختلف پیاده سازی آن است. در این آموزش برخی از این تکنیک ها را با استفاده از زبان سی شارپ پیاده سازی می کنیم.
دوره آموزش نهان نگاری یا استگانوگرافی Steganography و پیاده سازی در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نهان نگاری یا استگانوگرافی Steganography و پیاده سازی در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

من ارشد دارم میخونم تو شیراز، خیلی در خصوص آموزش های کامپیوتر از فرادرس آموزش خریداری کرده بودم. اگه تخصصی تر باشه بهتره.

مهدی

نوع پیاده سازیش که با سی شارپ انجام داد مهم و خوب بود. سرفصل ها هم به نظرم کافیه.

سجاد

به عنوان تایتل خوبه تسلط استاد کاملا مشخص بود که با برنامه و بدون وقفه ای درس میدادند.

غزاله

پروزه نهایی داستم و از این آموزش استفاده کردم، خوب بود و نمره خوبی گرفتم. فقط اگر جزییات رو بیشتر توضیح می دادند بهتر میشد.

مریم

من برای انجام پروژه دانشگاه این آموزش رو تهیه کردم و خیلی بهم کمک کرد. سرفصل های ارائه شده خوب بودن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی