اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با وردنت WordNet (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با وردنت WordNet (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احسان یزدانی4.4
  • زمان:4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بی شک در طول تاریخ معاصر، دو اتفاق بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی انسان ها روی داده است که اولین آن انقلاب صنعتی بود که باعث استفاده از نیروی کار ماشین ها به جای انسان ها شد و دومین اتفاق، گسترش ارتباطات و انفجار اطلاعات بود به نحوی که قرن 21 را قرن ارتباطات و اطلاعات نامیدند، اما اتفاق دوم با همه فواید، معایبی را نیز همراه داشت که می توان به سردرگم شدن کاربران در این حجم زیاد اطلاعات و گسترش اطلاعات نادرست، اشاره کرد. راهکار علم کامپیوتر برای حل این مساله استفاده از کامپیوترها برای پردازش این حجم از اطلاعات و ارائه اطلاعات مفید تر بود. احتمالا با هرم دانش، آشنایی دارید. براساس این هرم، کاری که کامپیوتر انجام می دهد گرفتن داده ها و تبدیل آن ها به اطلاعات مفید است.
دوره آموزش آشنایی با وردنت WordNet (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان یزدانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با وردنت WordNet (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی