اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید با B4A – اپلیکیشن دفترچه یادداشت
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید با B4A – اپلیکیشن دفترچه یادداشت

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روز به روز به تعداد استفاده کنندگان دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید، افزوده می شود. استفاده از دستگاه های اندرویدی تقریبا به بخش مهمی از زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شده است، از این رو نیاز به ساخت اپلیکیشن های مختلف برای این سیستم عامل محبوب به شدت احساس می شود. افراد زیادی تمایل به یادگیری ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید دارند. یکی از بهترین روش های یادگیری هر زبان برنامه نویسی، آموزش های پروژه محور می باشد. ما در این فرادرس قصد داریم با استفاده از زبان برنامه نویسی بیسیک و نرم افزار B4A) Basic4android) به نحوه ساخت اپلیکیشن دفترچه یادداشت برای سیستم عامل اندروید بپردازیم. در این آموزش با نحوه ارتباط با دیتابیس در B4A نیز آشنا خواهید شد.
دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید با B4A – اپلیکیشن دفترچه یادداشت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور برنامه نویسی اندروید با B4A – اپلیکیشن دفترچه یادداشت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرش

آموزش عالی بود، من قبلا دنبال این آموزش بودم سورس خوبی رو نتونستم پیدا کنم ولی با این آموزش تونستم مشکلاتم رو برطرف کنم.

صدرا

کوتاه بود ولی آموزش خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی