اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با بخش صدا در زبان Scratch (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با بخش صدا در زبان Scratch (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حمیده نگهدار4.8
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان برنامه نویسی Scratch با هدف آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان در آزمایشگاه رسانه دانشگاه MIT توسط تیمی به رهبری دانشمندی به نام آقای میشل رسنیک، طراحی و ساخته شد. این زبان برنامه نویسی در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد و زبان برنامه نویسی جدید و به روزی در دنیا محسوب می شود. با این حال در همین مدت کوتاه این زبان برنامه نویسی، طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. ما در این آموزش قصد داریم تا آموزش کار با بخش صدا در زبان اسکرچ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش کار با بخش صدا در زبان Scratch (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیده نگهدار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با بخش صدا در زبان Scratch (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

خلیقی

سلام خانم مهندس عالی بود.

پویا

سلام خیلی آموزش خوبی بود!ممنون از تیم و مدرسین زحمتکش فرادرس که در همه آموزش ها سعی میکنند هر چه که میدانند بگویند.انشالله خدا خیرتان بدهد.واقعا هزینه آموزش ها حلالتون باشد. به همه پیشنهاد میکنم از دوره های فوق العاده فرادرس استفاده کنند.خسته نباشید و تشکر دوباره.منتظر پکیج های بیشتر هستیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی