اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور رتروفیت در اندروید – ساخت کتاب آنلاین با Retrofit
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور رتروفیت در اندروید – ساخت کتاب آنلاین با Retrofit

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین فضلی5
  • زمان:4 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه تمامی اپلیکیشن‌ها، اطلاعات و داده‌های خود را در دیتابیس‌های آنلاین ذخیره می‌کنند که این امر باعث افزایش کارایی و سرعت عمل بالا در دریافت اطلاعات و بالا رفتن راندمان برنامه می‌شود که در نتیجه، رضایت کاربر را به همراه دارد. ما در این آموزش به دریافت اطلاعات از سمت سرور با کتابخانه قدرتمند رتروفیت (Retrofit) می‌پردازیم و کلیه داده‌ها و اطلاعات برنامه را از وب‌سرویس آنلاین دریافت می‌کنیم.
دوره آموزش پروژه محور رتروفیت در اندروید – ساخت کتاب آنلاین با Retrofit دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین فضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور رتروفیت در اندروید – ساخت کتاب آنلاین با Retrofit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ایلین

درود بر شما.  ممنون از این آموزش، واقعا" کامل بود. خیلی خوب توضیح میدن، حتما پیشنهاد می کنم این آموزش را ببینید. سر فصل های بسیار عالی هم داره.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی