اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی جاوا در اکلیپس – ساخت اپلیکیشن کتاب و کار با داده ها در اندروید
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی جاوا در اکلیپس – ساخت اپلیکیشن کتاب و کار با داده ها در اندروید

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدمهدی علیزاده4.5
  • زمان:8 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقش گوشی های هوشمند و سیستم عامل اندروید به عنوان سیستم عامل غالب و رایج در بین بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند غیرقابل انکار است. یکی از اپلیکیشن های رایج، کتاب های الکترونیکی هستند که همراه با قابلیت های مختلف تحت عنوان اپلیکیشن ارائه می شوند.
دوره آموزش برنامه نویسی جاوا در اکلیپس – ساخت اپلیکیشن کتاب و کار با داده ها در اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی جاوا در اکلیپس – ساخت اپلیکیشن کتاب و کار با داده ها در اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزاد

سلام باتشکر از سایت عالی فرادرس که واقعا به بحت اموزش در سراسر کشور کمک شایانی کرده است به خصوص برای افرادی مانند بنده که به دلیل محدودیت امکانات قادر به رفتن به کلاس و اموزش حضوری نیستیم … ازهمین جا از تک تک عوامل فرادرس و استاد گرانقدر کمال تشکر رو دارم که آموزشی بسیار عالی و قوی آماده کرده اند و ارزوی موفقت برای ایشان را دارم امید است سایر آموزش های فرادرس نیز مانند این اموزش عالی باشند.

جواد

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه بابت سایت پربارتون لازم به ذکر است بنده با کمک آموزش ساخت اپلیکیشن کتاب و کار با داده ها در اندروید شما توانستم یک کتاب را در اندروید استودیو طراحی کنم . از این بابت از شما بسیار سپاسگذارم. درخواستی که دارم ، در صورت امکان قسمت آموزشی برنامه نویسی کاتلین به صورت پیشرفته و پروژه هایی و آموزش های اتصال به سرور پیشرفته تری از جمله restfulنیز درسهایی طراحی و ارائه گردد. مطمئنم دانشجویان و فعالان زیادی در زمینه ذکر شده بسیار استقبال خواهند کرد. با تشکر دوباره از تمامی زحمات شما . واقعا تحول بزرگی در زمینه انتقال دانش در سطح کشور ایجاد کردید. مطمئنم این حرکت شما می تواند جهانی شود. بسیار سپاسگذارم.

طاهر

این آموزش بسیار عالی و روان توضیح داده شده، همه مطالب درست دسته بندی شده و از سطح بسیار بالایی برخوردار هستن، البته انتقادی هم بخاطر کیفیت پایین صدا داشته باشیم بد نیس. در کل به نظر من که از بقیه آموزش ها استفاده کردم تا الان بالاترین نمره رو داره. با تشکر از فرادرس

محسن

با سلام ضمن تشکر به جهت آموزش های بسیار خوبی که در زمینه برنامه نویسی اندروید گذاشته اید، خواستم اشکالی در آموزش های مهندس علیزاده بنده مشاهده کردم این است که ایشان فایل های آموزشی را بدون بازبینی منتشر می کند. مثلا شما جلسه N را نگاه کنید. پس ای اینکه ایشان تا وسط ودیو کد را نوشت ، برنامه ایشان کار نمی کند، از چند راه شروع به پیدا کردن مشکل می کند و سرانجام بعد از امتحان گزینه های مختلف و تغییر چندین باره کد ها ، عاقبت مشکل را پیدا می کند. اگرچه در واقع مسیر برنامه نویس باید همین گونه باشد و در دنیای واقعی هم برنامه نویس باید راه های مختلف را امتحان کند ولی با فلسفه ویدو های آموزشی در تناقض است. ویدو های آموزشی باید تا حد امکان ساده شود، چرا که یادگیرنده باید با فلسفه و فانکشن ها بصورت خیلی سر راست آشنا شود . نباید ویدو بگونه ای باشد که یادگیرنده گیج شود. پیشنهاد بنده این است که این ودیوها بازبینی شود و موارد زاید و مسیرهایی که باعث بازگشت می شود حذف شود چرا که با پیچیده شدن

محمد

سلام لطفا وقتی با یک نرم افزار دارین اموزش میدین بگین ک این نرم افزار نسخه چند است تا کاربر در تغییرهای نرم افزار گیج نشه چون الان تدریس با نرم افزار اکلیپس خیلی فرق داره و اگه کسی میدونه این نسخه ای ک در اموزش هس چند هس به من بگه ممنون میشم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی