اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده اس کیو لایت SQLite در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده اس کیو لایت SQLite در سی شارپ C#‎

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عبداله اسکندری4.4
  • زمان:2 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 همان طور که می دانید بعضی از این نرم افزارها مانند مرورگرها برای ذخیره اطلاعات خود نیازی به استفاده از پایگاه داده های سنگین همچون SQL Server ندارند. بنابراین این گونه نرم افزارها باید از پایگاه داده اس کیو لایت (SQLite) استفاده کنند. هدف از این آموزش ویدئویی، پایگاه داده اس کیو لایت (SQLite) و استفاده آن در زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشد تا برنامه نویسان بتوانند برای برنامه هایی که نیازمند یک پایگاه داده سبک است از این پایگاه داده استفاده کنند.  
دوره آموزش پایگاه داده اس کیو لایت SQLite در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبداله اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده اس کیو لایت SQLite در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رامین

خوب بود مرسی

یاسر

باهاش پروژه م رو انجام دادم خوب بود

نسرین

زیاد کاربردی نبود ولی من از نحوه بیان مدرس خیلی راضی بودم.

یاسر

یکی از بهترین سایت های آموزشی هست که من دیدم. دقیقا اون چیزایی که تو دانشگاه یاد نگرفتیم توی این آموزش هابه صورت کامل بود. از اقای کلامی هم که بنیان گذار این مجموعه بودم بسیار تشکر می کنم. دست مریزاد و خداقوت.

عبدالمهدی

تا اینجایی که دیدم خوب و مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی