اطلاعات دوره
آموزش کار با فایل ها و دایرکتوری در C#‎ سی شارپ
مسیر آموزشی

آموزش کار با فایل ها و دایرکتوری در C#‎ سی شارپ

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحید اسدزاده4.5
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از ارائه این آموزش کاربردی، آشنایی با ذخیره، اجرا، حذف، تغییر نام و… انواع فایل ها در سی شارپ است. در این فرادرس، کار با پوشه ها در سی شارپ و همچنین کارهایی از قبیل: ایجاد پوشه، حذف، تغییر نام، تعیین مسیر و… بحث خواهد شد.
دوره آموزش کار با فایل ها و دایرکتوری در C#‎ سی شارپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط وحید اسدزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با فایل ها و دایرکتوری در C#‎ سی شارپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواهر

صدا رسا بود.با اینکه زمان آموزش کوتاه بود ولی محتوای زیادی رو تدریس کردند.

زهرا

آموزش عالی بود مدرس روان صحبت می کردند و اموزش به روز بود.

احمدرضا

من این آموزش رو تهیه کردم با چنتا آموزش دیگه مثل گنجینه آموزش C# خب خیلی عالی بود!

زهرا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز و مجموعه ی بسیار خوب فرادرس این آموزش بسیار عالی بود و مطالب توسط استاد به طور کامل و واضح ارائه شده است. پیشنهاد میشود که حتما از ویدیو های استاد عزیز حتما استفاده شود . موفق باشید.

رضا

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولان و مدرسان سایت خوب فرادرس که چنین آموزش هایی رو با این قیمت کم در مقایسه با بقیه سایت ها و کلاس های آموزشی با کیفیت بالا تهیه کردند. در مورد این آموزش باید بگم که خیلی خوب و واضح توضیح داده میشود تمامی مفاهیم مورد نیاز برای کار با فایل ها و دایرکتوری ها با جزئیات ارائه شده است و می توان به سادگی تمام مطالب را متوجه شد . در ضمن این آموزش دسته بندی خوبی برخورداره و بسیار عالی توضیح داده می شود . امیدوارم این طور آموزش ها ادامه دار باشن برای اینکه محتوی خوبی رو در اختیار من به عنوان یه مهندس میزارن .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی