اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی سورس کدهای الگوریتمی در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی سورس کدهای الگوریتمی در سی شارپ C#‎

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:6 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مجموعه سورس کدهای آموزش داده شده بیش از 50 برنامه است که در محیط برنامه نویسی سی شارپ آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، برای کلیه دانشجویان جدیدالورود و علاقه مند به برنامه نویسی توصیه می گردد. با استفاده از مجموعه آموزشی فوق، قدرت تحلیل، برنامه نویسی و انجام پروژه های گوناگون افزایش پیدا خواهد کرد.
دوره آموزش برنامه نویسی سورس کدهای الگوریتمی در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی سورس کدهای الگوریتمی در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی

همینجوری بر حسب علاقه ای که داشتم تهیه کردم و نگاه گذرایی به دوره داشتم برای شروع و اطلاعات پایه بد نبود.

آیدین

نسبت به آموزش هایی که از جاهای دیگه تهیه کردم، روش تدریس وانتقال مطلب ایشون خیلی خوب و واضحه. من به تازگی دانشجو شدم و این آموزش خیلی به کارم میاد. پیشنهادی که دارم اینه که ورژن های جدیدتر آموزش ها رو هم آموزش بدهید خیلی بهتره

گلبرگ

سرفصل ها نسبتا خوب هستن. اما بیان مدرس کمی یکنواخت است. در واقع از نظر علمی خوب هستن ولی بیان ایشان گیرایی لازم رو نداره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی