اطلاعات دوره
آموزش زبان برنامه نویسی AWK – مبانی و مقدمات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی AWK – مبانی و مقدمات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تصور کنید یک فایل متنی در اختیار دارید، شامل 100 ستون و چند هزار سطر است. قصد دارید بر روی این مجموعه داده ها، عملیات های مختلفی مانند: عملیات های ریاضی، متنی، زمانی و بیتی به همراه بررسی شروط مختلف انجام دهید. AWK یک زبان برنامه نویسی تحلیل و عملیات فایل های متنی حجیم است که در سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس یافت می شود. با استفاده از قابلیت های شل لینوکس (Linux Shell) و این زبان برنامه نویسی می توانید فایل هایی با حجم های بسیار زیاد را به راحتی و با ساختاری بسیار ساده، تحلیل کنید و عملیات های مورد نظر خودتان را بر روی آن ها اجرا کنید.
دوره آموزش زبان برنامه نویسی AWK – مبانی و مقدمات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی AWK – مبانی و مقدمات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌‎های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌‎های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی