اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی طراحی کاراکتر در ایلوستریتور – کاراکتر پلیس در Illustrator
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی طراحی کاراکتر در ایلوستریتور – کاراکتر پلیس در Illustrator

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی دژم4.3
  • زمان:2 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Adobe Illustrator نرم افزار بسیار قدرتمند در طراحی کاراکتر، لوگو، کارت ویزیت و ... می باشد. به طوری که بدون استفاده از چنین امکاناتی، دنیای طراحی و گرافیک، دچار کمبود بزرگی خواهد بود. ما در این فرادرس به طراحی کاراکتر پلیس می پردازیم. از سوی دیگر نیاز مهم امروزه کشور ما نبود طراح ماهر گرافیک می باشد، همان طور که ملاحظه گر وقایع زندگی روزمره می باشیم طراحی و گرافیک، تمام زندگی رو به رشد انسان ها را احاطه کرده است و در تمام گوشه و کنار وسایل و اشیای اطرافمان، لوگوها، شخصیت های کاراکتری و طرح های گرافیکی، قابل مشاهده می باشد.
دوره آموزش مقدماتی طراحی کاراکتر در ایلوستریتور – کاراکتر پلیس در Illustrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی دژم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی طراحی کاراکتر در ایلوستریتور – کاراکتر پلیس در Illustrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مینا

آموزش پروژه محور خیلی خوبی بود و من چندتا نکته خوب ازش یاد گرفتم

محمد

یه ایراد کلی داشت، صدا انگار با کیفیت پایین ضبط شده بود و یا توی فشرده سازی این مشکل به وجود اومده.

شقایق

به خاطر علاقمندیم اینو تهیه کردم و بعدش هم رفتم گنجینشو گرفتم.

محمد حسین

خوب بود. اما به نظرم اگه قابلیت تعامل بین دانشجو و مدرس قرار داده می شد، خیلی بهتر بود. مثل پرسش و پاسخ با مدرس یا پیشتیبان خاص برای هر درس.

آران

مرسی . خیلی مفید بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی