اطلاعات دوره
آموزش پست پروداکشن رندر خارجی در نور روز و آفتابی با فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پست پروداکشن رندر خارجی در نور روز و آفتابی با فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سپیده قاسم نژاد4.6
  • زمان:35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طبق دروس ارائه شده در چارت آموزشی رشته تحصیلی معماری، معماران چه در دوران تحصیل، چه در بازار کار لازم است طراحی های خود را با استفاده از نرم افزارهای مدل سازی به تصویر بکشند. فتوشاپ در مبحث پست پروداکشن امکان نورپردازی و نسبت دادن جنس و مصالح مورد نظر طراح به طرح را ایجاد می کند. هم چنین جهت ارائه طرح در قالب شیت های طراحی، فتوشاپ این امکان را فراهم می کند که پس زمینه های دلخواه برای چیدمان های مختلف نقشه ها و عکس ها توسط کاربر ایجاد شوند.
دوره آموزش پست پروداکشن رندر خارجی در نور روز و آفتابی با فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپیده قاسم نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پست پروداکشن رندر خارجی در نور روز و آفتابی با فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام‌ از متانت کلام شما در آموزش ممنونم. آموزش خوبیه. واقعا خسته نباشید.

حسن

تیم خوب فرادرس سلام و خسته نباشید. اول از همه میرم سراغ کیفیت صدا و تصویر. خوشبختانه این آموزش هم مثل خیلی از آموزش های دیگه از کیفیت مطلوبی برخورداره و هیچ مشکل خاصی نداره و این ویژگی عالی ای هست. در رابطه با کلیت آموزش باید بگم کاربردی هست ولی خیلی ساده گفته میشه یعنی این مطالب ذکر شده ساده هستند و در آموزش های مقدماتی هم هست و بهتره به مسائل ابتدایی کمتر پرداخته بشه و آموزش بیشتر به مطالب تخصصی تر پرداخته بشه. چون مثلا اعمال یک فوتوفیلتر یا کپی بخشی از تصاویر یا سلکت کردن خیلی ساده هستند. پس بهتره جدی تر و تخصصی تر بشه در کل آموزش خوبی هست و بغیر کسایی که در رشته ی معماری هستند، برای بقیه هم خوبه و کاربردی هست. و در آخر هم باید از تیم خوب فرادرس تشکر کنم بابت زحماتشون. واقعا تشکر می کنم ازتون.

ali

ممنون از آموزش هایی که در اختیار میزارید. نکات خیلی خوب و کار آمدی رو یاد گرفتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی