اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور فتوشاپ – ساخت ماسک Mask فانتزی در Photoshop
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فتوشاپ – ساخت ماسک Mask فانتزی در Photoshop

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ایمان جعفرزاده4.6
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکثر هنرجویان فتوشاپ از قدرت و انعطاف پذیری این نرم افزار، اطلاع کافی ندارند و اکثرا از آن برای ساخت پروژه های ساده ای مانند: کارت ویزیت و بروشور و امثال آن استفاده می کنند، اما اگر از آن دسته از هنرجویان خلاقی هستید که ایده های فانتزی و ناب در ذهن خود دارید و نمی دانید چگونه آن را به تصویر بکشید این آموزش را دنبال کنید. در این فرادرس، شما قدم به قدم و به ساده ترین شکل، تکنیک های مختلف را یاد خواهید گرفت که با استفاده از چند ابزار پیش فرض در نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) مانند: براش ها، سلکشن ها، ماسک، Adjustment ها و تکنیک های مختلف، چگونه یک ماسک فانتزی از یک عکس پرتره (Portrait) را طراحی کنید.
دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – ساخت ماسک Mask فانتزی در Photoshop دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان جعفرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – ساخت ماسک Mask فانتزی در Photoshop را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید

آموزش های فتوشاپ فرادرس کلا خوب بودند. این آموزش یه پروژه ابتدایی بود و در کل بد نیست. دوست داشتم نکات خیلی جدیدتری داشته باشه.

پری

قبل از هر چیزی اول سراغ سایت شما میام اگر آموزش پیدا نکردم میرم سراغ سایت های دیگه ولی تا حالا هر آموزشی که خواستم توی سایت شما پیدا کردم تشکر می کنم بابت محتواهای کاربردی و مفیدی که ارائه می کنید

یاس

توضیحات خیلی خوب بود ولی بهتر بود جزئیات بیشتری ارائه میشد و اینکه قبل از شروع آموزش مدرس اعلام کنند که این آموزش چه کاربردهایی دارند و مناسب چه فیلدکاری میباشد.

حمیدرضا

کاربردی و مفید هست.

شقایق

خیلی خوب بود. با اینکه پیش زمینه ای کمی هم تو این زمینه داشتم، تونست برام مفید باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی