اطلاعات دوره
آموزش برآورد مدل اقتصادسنجی ARDL با ایویوز و میکروفیت Eviews و Microfit
مسیر آموزشی

آموزش برآورد مدل اقتصادسنجی ARDL با ایویوز و میکروفیت Eviews و Microfit

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزارهای EViews و میکروفیت (Microfit)، دو نرم افزار مهم در برآورد مدل های اقتصادسنجی هستند. در نرم افزار EViews می توان با استفاده از داده های مقطعی، سری زمانی و همچنین پانلی به برآورد مدل های اقتصادسنجی پرداخت و این در حالی است که نرم افزار میکروفیت یک نرم افزار تخصصی برای داده های سری زمانی است. با توجه به اینکه یکی از مدل های پرکاربرد در داده های سری زمانی، مدل خودرگرسیونی با وقفه های توزیعی (ARDL) است، توانایی برآورد این مدل ها در نرم افزارهای Eviews و میکروفیت می تواند اهمیت فراوانی برای دانشجویان و محققان داشته باشد. در این آموزش به مخاطبان آموزش داده می شود که برای برآورد یک مدل ARDL چه آزمون هایی قبل و بعد از برآورد مدل باید انجام شود. ضمن اینکه با برآورد مدل ARDL در دو نرم افزار EVeiws و Microfit محققان می توانند چگونگی برآورد این مدل را در این دو نرم افزار پرکاربرد با یکدیگر مقایسه کنند.
دوره آموزش برآورد مدل اقتصادسنجی ARDL با ایویوز و میکروفیت Eviews و Microfit دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید محمد میر هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برآورد مدل اقتصادسنجی ARDL با ایویوز و میکروفیت Eviews و Microfit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سیدابوالقاسم

من اینو بهمن ماه تهیه کردم، تا اونجایی که یادمه میخوام بگم که برام مفید بود.

علیرضا

نکات مدل ARDL بسیار زیاد هستش. این آموزش خیلی از نکات رو بیان کرده که دید خوبی از تحلیل سری زمانی میده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی