اطلاعات دوره
آموزش حقوق اساسی ۲ – ساختار حكومت و نهادهای اساسی
مسیر آموزشی

آموزش حقوق اساسی ۲ – ساختار حكومت و نهادهای اساسی

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر مریم مهاجری4.6
  • زمان:6 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

متاسفانه بسیاری از اختلافات و دعاوی خانوادگی به جهت آن است که افراد بدون آن که از آثار حقوقی حاکم بر عقد نکاح آگاهی داشته باشند، بدون اطلاعات حقوقی ازدواج و آثار حاکم بر آن با هم ازدواج نموده و همین عدم آگاهی، باعث مشکلات عدیده‌ای در روابط آن‌ها می‌شود. در این فرادرس، حقوق خانواده (مدنی 5) در دو بخش اصلی نکاح و انحلال نکاح ارائه می‌گردد. در عنوان نخست به موضوعاتی همچون: خواستگاری، انعقاد نکاح، حقوق و تکالیف مالی و غیر مالی زوجین و... پرداخته می‌شود. در انحلال نکاح نیز به موضوعاتی همچون: اسباب انحلال نکاح، طلاق، عده و… پرداخته می‌شود که البته برخی موضوعات مطرح در قوانین خانواده همچون: حضانت، نفقه فرزند، نفقه اقارب و… بنا بر تناسب موضوعات، ذیل دو عنوان یاد شده مورد بحث قرار می‌گیرند.
دوره آموزش حقوق اساسی ۲ – ساختار حكومت و نهادهای اساسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق اساسی ۲ – ساختار حكومت و نهادهای اساسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد جواد علي نژاد

عالی بود.

کیومرث

خانم دکتر مهاجری خیلی خوب و عالی با بیانی شیوا تدریس می کنند.

علی

از مجموعه های آموزشی دیگه با من تماس گرفتن و گفتن چرا دیگه از آموزش هاشون استفاده نمی کنم و من تنها دلیل این مورد هزینه بالا مطرح کردم و اعلام کردم سایت فرادرس با توجه به هزینه های کمی که روی آموزش ها گذاشته اما مطالب خیلی خوبی ارائه کردن

علیرضا

واقعا عالی بود تدریس ممنونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی