اطلاعات دوره
آموزش اقتصاد بخش عمومی ۲
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد بخش عمومی ۲

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با ظهور مکتب کینزین ها (Keynesian) دوره تازه ای در اقتصاد ایجاد شد که بر خلاف مکتب کلاسیک تنها راه برون رفت از بحران را دخالت دولت در اقتصاد می دانستند. از این رو، پیروان این مکتب برای نقش دولت در اقتصاد اهمیت فراوانی قائل بودند و لذا شاخه ای از علم اقتصاد شکل گرفت که به بررسی نقش دولت و چگونگی جمع آوری و مصرف درآمدها و نیز هزینه ها توسط دولت می پردازد که اقتصاد بخش عمومی یا مالیه عمومی نام دارد. بنابراین هدف از این شاخه از علم اقتصاد، بررسی نقش و اهمیت وجود دولت ها و همچنین آشنایی با وظایف آن ها است.
دوره آموزش اقتصاد بخش عمومی ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم مظهری آوا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد بخش عمومی ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

در زمینه اقتصاد بیشتر آموزش ها را دیدم این دوره بهترین بود.

دولتخواه

دکتر مریم مظهری آوا با بیانی شیوا و رسا توضیح می دادند.

عیسی

مباحث ساده و روان توضيح داده شد.

عیسی

محتوا مناسب و واضح بود اما يه مقدار صدا بد بود.

احمد

کیفیت خوب بود ولی ساده و مبتدی بود اقتصاد عمومی نیازمند بخش تخصصی تر هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی