اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:4 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ریاضیات مهندسی جزو مهم ترین و مفهومی ترین دروس مقطع کارشناسی اغلب رشته های مهندسی است و پیش نیاز اساسی برای مطالعه سایر دروس پیشرفته به حساب می آید. برای مثال در رشته مهندسی برق به منظور مطالعه میدان های الکتریکی، مغناطیسی و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها، در رشته مهندسی مکانیک برای مطالعه ارتعاشات مواد، در رشته مهندسی شیمی برای مطالعه چگونگی انتشار گرما در مواد و حتی در رشته ریاضیات محض برای محاسبه انتگرال های خیلی پیچیده کسری، پیش‌ نیازهایی لازم داریم که در درس ریاضیات مهندسی مطرح می شوند. ما در این آموزش قصد داریم تا انتگرال گیری از توابع مختلط - بخش یکم (مرور و حل مساله) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

دمتون حسابی گرم

mahsa

سلام. وای خیلی عالی بود. دستتون درد نکنه. من همیشه با این انتگرال و مشتق و این چیزا مشکل داشتم. کیفیت فیلم در حد عالی بود و تقریبا الان راه افتادم. فقط زمانش خیلی کوتاه بود و ای کاش مبحث های مربوط به انتگرال گیری به روش های تستی و جز به جز هم بیان میکردید به صورت واضح. همچنین یه ذره توضیحات برای افراد مبتنی کم بود که چطور یک تابع به تابع دیگر تبدیل میشد. مثلا با توان رساندن و غیره. باز هم تشکر

محمد

سلام. عالی بود. ولی اعمال جبری رو شفاف‌تر کنه خیلی خوب هست. که چطوری اون اعمال در مسئله ظاهر می‌شوند. مثلا یکجا بگه فاکتور گرفتیم، یا به توان رساندیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی