اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی برنامه نویسی PLC پی ال سی های LS با نرم افزار XG5000
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی برنامه نویسی PLC پی ال سی های LS با نرم افزار XG5000

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پیام اشتیاقی4.7
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

PLC به عنوان یکی از ادوات اصلی در سیستم اتوماسیون است و فراگیری، شناخت و همچنین برنامه نویسی توسط آن از اهمیت بالایی برخوردار است و از الزامات ورود به بخش صنعت به شمار می رود. PLC ها در انواع برندها و مدل های مختلف به بازار عرضه شده اند. در این آموزش، PLC LS، ساخت شرکت LS کره جنوبی که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تجهیزات اتوماسیون صنعتی در آسیا است، ارائه خواهد شد. در این آموزش از بین زبان های مختلف برنامه نویسی PLC، رایج ترین و پر کاربردترین آن ها یعنی زبان برنامه نویسی Ladder (نردبانی) توضیح داده خواهد شد و نرم افزار به کار رفته در این آموزش XG5000 است. در این نرم افزار، بلوک ها و توابع گسترده و فراوانی موجود است که از بین آن ها توابع پر کاربرد و رایج که در اکثر برنامه ها با آن ها مواجه هستیم، آموزش داده خواهد شد. در بخش آخر نیز این توابع و بلوک ها در قالب چندین مساله و پروژه پیاده سازی شده و مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی PLC پی ال سی های LS با نرم افزار XG5000 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط پیام اشتیاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی PLC پی ال سی های LS با نرم افزار XG5000 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامان

من یه چیز کمی میدونستم، یک مروری کردم و برنامه نویسی رو خوب یاد گرفتم، خوب توضیح دادند کسی که دانش پایه ای داشت میتونست بفهمه.

شهاب

برای کامل کردن دوره PLC خیلی عالیه، نوع تدریس استاد خوبه.

مهمان

سلام. من دیدم این آموزشو، خوبه. برام کاربردی بود.

zeynab

با سلام خدمت ممنون از سایت خوبتون...نیشابور استان خراسان رضوی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی