اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با آنالیز Pinch (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با آنالیز Pinch (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Aspen Pinch با استفاده از یک تعامل توانمند با Aspen Plus Aspen HYSYS به طور اتوماتیک صفحه جریان را تحلیل و ورودی های Aspen Pinch را ایجاد می کند. در این فرادرس سعی بر این شده است که با زبانی ساده به توضیح آنالیز پینچ در واحدهای صنعتی پرداخته شود به طوری که شخص بتواند با یادگیری این آموزش به آنالیز پینچ و بهینه سازی انرژی فرایندهای پیچیده تر بپردازد. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با آنالیز Pinch را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با آنالیز Pinch (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید حسن طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با آنالیز Pinch (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی