اطلاعات دوره
آموزش کمربند سبز 6 سیگما با رویکرد چرخه DMAIC – استراتژی تحول سازمانی
مسیر آموزشی

آموزش کمربند سبز 6 سیگما با رویکرد چرخه DMAIC – استراتژی تحول سازمانی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حامد امانی پور4.7
  • زمان:9 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انجمن کیفیت آمریکا (American Society for Quality) به عنوان متولی اصلی سازمان دهی، طراحی، آموزش و تدوین استانداردهای مهندسی کیفیت، تحت عنوان رویکرد شش سیگما شناخته می شود و در این راستا متخصصان، جهت اخذ یکی از چهار سطح مدرک شش سیگما تحت عناوین کمربند زرد، کمربند سبز، کمربند مشکی و کمربند مشکی ارشد می بایست ضمن تسلط بر گستره ای مشخص از مطالب دارای تجارب عملی در قالب پروژه های صنعتی باشند. هدف از این فرادرس، آماده سازی مخاطبین جهت اخذ مدرک کمربند سبز CSSGB موسسه ASQ و نیز ایجاد توانایی جهت انجام پروژه های صنعتی و عملی است. در این فرادرس، ضمن معرفی مدارک مختلف ارائه شده از سوی بنیاد ASQ، با تمرکز بر سطح کاربردی تر شش سیگما یعنی کمربند سبز، مطالب آموزشی مورد نیاز در این خصوص در چارچوب چرخه بهبود DMAIC به همراه آموزش ابزارهای کاربردی در نرم افزار Minitab ارائه خواهد شد.
دوره آموزش کمربند سبز 6 سیگما با رویکرد چرخه DMAIC – استراتژی تحول سازمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد امانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کمربند سبز 6 سیگما با رویکرد چرخه DMAIC – استراتژی تحول سازمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اشکان

آموزش ها قیمت خیلی خوبی دارند.

Mahmoud

دوره خوبیه. آموزگار بدون تپق و مسلط حرف می زنه و میدونه چی داره میگه. به عنوان نفر فنی کنترل کیفی با سابقه بیست سال در صنعت نفت و گاز، به جرات می توان گفت مشکل صنایع مملکت (خودرو، نفت و گاز و...) در کیفیت است از کیفیت مدیریت تا کیفیت محصول. دوره را به شدت پیشنهاد می کنم تقریبا رایگانه و همین مطالب را اگر بخوای با زبان انگلیسی جمع کنی باید سه برابر وقت بزاری. با زبان فارسی از دوره لذت ببر. یک پیشنهاد هم برای استاد محترم دارم. دوره DMADV را هم بگذارید.الان تو شرکتی هستم که دوباره با یه شخم اساسی دارن فرآیندها را ادوباره می سازن. فکر کنم این متد به کار بیاد. دمت گرم سرت خوش باد (سهراب سپهری)

نرجس شاه حسینی

سلام خدمت مهندس امانی و همه دوستان. بسیار عالی و مسلط و شیوا توضیح دادند. بسیار راضی بودم و تشکر میکنم

علی امامی

بالاخره بعد از گذشت دو ماه از تهیه آموزش، ویدئو رو دیدم... خوشم اومد! اینکه مدرس محترم خودش عملیاتی این کارو انجام داده نکته مثبتی هست.

علی میلانی نصب

بسیار حرفه ای و تخصصی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی