اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی و مدل سازی موتور هشت سیلندر در SOLIDWORKS
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی و مدل سازی موتور هشت سیلندر در SOLIDWORKS

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرمحمد بسطامی4.3
  • زمان:14 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم آموزش SolidWorks را با یک مثال علمی و واقعی خدمت شما ارائه کنیم. این آموزش در 5 درس ارائه شده است که هر یک از آن ها با هدفی خاص به آموزش قسمت های مهم و کلیدی نرم افزار SolidWorks می پردازد. در ابتدای آموزش، توضیح کلی در مورد اجزای موتور ارائه می گردد و تصویرهای واقعی از این اجزا مانند انواع بلوک سیلندر نمایش داده شده و تفاوت ها و کاربرد هر یک از آن ها ذکر می گردد و پس از آن به توضیح کار با محیط SolidWorks پرداخته می شود.
دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی و مدل سازی موتور هشت سیلندر در SOLIDWORKS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرمحمد بسطامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور سالیدورکس – طراحی و مدل سازی موتور هشت سیلندر در SOLIDWORKS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

متوسط رو به بالا بود، تشکر.

حبیب

تقریبا مشاهده کردم، خیلی خوب بوده راضی بودم از صفر تا صد آموزش رو گفته بود، سرفصل بندی داره همراه آموزش ها فایل pdf داره که مثل جزوه همیشه قابل استفاده هست.

علی

خیلی پروژه محور بود و فایل های جانبیش کامل بود تمام مراحل رو توضیح داده بودند.

نیما عباسیان

با تشکر فراوان از مهندس بسطامی، این دوره برای افراد با سطح مقدماتی و متوسط شدیدا پیشنهاد می‌کنم. تدریس روان و ایجاد فرصت برای تفکر کاربر در حین مدلسازی از نقاط قوت این دوره هست. منتظر دوره های جدید از مهندس بسطامی هستم. 

علی

مدرس کاملا مسلط بودند، اسلایدها با کیفیت بودند و از وضوح نوشتاری خوبی برخوردار بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی