اطلاعات دوره
آموزش حل مساله در دینامیک مهندسی
مسیر آموزشی

آموزش حل مساله در دینامیک مهندسی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رحیم شوقی4.8
  • زمان:25 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه طراحی مهندسی، مستلزم توانایی تحلیل بالایی است و مطالعه مکانیک مهندسی به واقع این توانایی را پرورش می دهد. آن چه که در مکانیک مهندسی برای انواع سازه ها و ماشین های مورد توجه مهندسین، حائز اهمیت است، مدل سازی ریاضی شامل: اثرات نیرو و حرکت و تحلیل آن ها است. درس دینامیک مهندسی در دوره کارشناسی به عنوان یک درس اصلی برای رشته های مهندسی مانند: مکانیک، هوافضا، عمران، مکانیک ماشین های کشاورزی و … ارائه می گردد و در رشته های مهندسی مکانیک و هوافضا در کنکور کارشناسی ارشد نیز مطرح می شود. مطالب ارائه شده در این فرادرس می تواند در برخی از مباحث، برای دانشجویان رشته های فیزیک (درس مکانیک تحلیلی) نیز مفید باشد، همچنین این درس می تواند پایه و اساس بسیاری از مفاهیم طراحی در رشته های دیگر مانند طراحی ربات در رشته های برق، رباتیک و … تلقی شود.
دوره آموزش حل مساله در دینامیک مهندسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رحیم شوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حل مساله در دینامیک مهندسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

با سلام این آموزش برای آموزش دینامیک بسیار مفید هست، فقط قبل از دیدن این آموزش باید به موضوع درس دینامیک به طور کامل مسلط باشید و گرنه بیشتر دچار سردرگمی خواهید شد. همان طور که میدانید درس دینامیک یکی از سنگین‌ترین دروس رشته مهندسی مکانیک است و فقط با حل سوال های فراوان می‌توان بر درس مسلط شد. در کل برای دوره ی کارشناسی بسیار آموزش خوب و کارآمدی است. به شرطی که کتاب رو خوب خوانده باشید. با تشکر از زحمات فرادرس.

علی

مسائل مختلفی رو با روشی جدید حل کرده بودند.

محمد مهدی

خوب بود. اگر درسنامه هم داشت بهتر میشد، البته من چون پیش زمینه داشتم در این مورد، مشکلی نبود و مسائل مناسب بودند و در کل راضی بودم.

وحید

خیلی ازش استفاده کردم. در کل تدریس های استاد شوقی رو من می پسندم.

عمار

برای امتحانم گرفتم و به نظرم خوبه. بهتره فرادرس یک آموزش هم در قالب تدریس این موضوع ارائه بده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی