اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل فعال سازه با رویکرد فازی با میراگر ATMD
مسیر آموزشی

آموزش کنترل فعال سازه با رویکرد فازی با میراگر ATMD

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک مساله مهم و قابل ملاحظه در طراحی سازه های مهندسی عمران کاهش کمیت های پاسخ سازه همانند سرعت، تغییر مکان، شتاب و نیرو تحت تاثیر بارهای دینامیکی (Dynamic Loads) خصوصا زلزله و باد است. در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف کنترل فعال سازه با رویکرد فازی با میراگر (Active Tuned Mass Damper) یا به اختصار (ATMD) آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، سیستم های کنترل سازه ها، تئوری میراگرهای جرمی تنظیم شونده و... است. توضیح کامل مباحث مربوطه و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این  زمینه از نقاط قوت این مجموعه  به  شمار می رود.  
دوره آموزش کنترل فعال سازه با رویکرد فازی با میراگر ATMD دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جواد پالیزوان زند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل فعال سازه با رویکرد فازی با میراگر ATMD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

الپ ارتونقا

خیلی باسرعت تدریس شده,شبیه روخوانی هست

حبیب الله یزدان پرست

با سلام. من هیچ اشکال یا نقطه ضعفی در این آموزش ندیدم. از دید من خیلی خوب بود و کمک بسیاری به من کرد.

امین حسینی

این آموزش را برای آشنایی با این موضوع تهیه کردم. توضیحات کامل بود و آموزش برای من مفید بود. متشکرم.

هادی مرادی

سلام دوستان. من این آموزش را به همه دوستانی که میخواهند در این زمینه فعالیت داشته باشند پیشنهاد میکنم. به نظرم برای شروع خیلی خوب بود و من از پاورپوینت استاد به هنگام تدریس خیلی راضی بودم.

آرمان صفری

با کمک این آموزش با این موضوع به خوبی آشنا شدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی