اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی قالب خمش در SOLIDWORKS – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب خمش در SOLIDWORKS – مبانی و مقدمات

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید محمد موسوی4.6
  • زمان:8 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش یاد می گیرید که چگونه می توانید یک قالب را که شامل قالب مرحله ای و قالب تک مرحله ای است، طراحی کنید. علاوه بر این، اجزای قالب ها اعم از: پیچ های بازیگر، فنرها، ماتریس و سنبه، ورقگیر و سنبه گیر، کفشک ها، فواصل حداقلی در طراحی ماتریس و همچنین پین ها، پیچ ها، پین پایلوت و چگونگی پایلوت گذاری و استفاده از دستورهای گسترده سالیدورکس برای این طراحی، از جمله مواردی است که در این آموزش به آن ها پرداخته شده است.
دوره آموزش طراحی قالب خمش در SOLIDWORKS – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب خمش در SOLIDWORKS – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرمین

من رشته ام مکانیکه، در راستای کارم خیلی به این محتوا نیاز داشتم، مخصوصا قسمت مشاهده آنلاینش عالی بود.

علی

در این زمینه کار کردم و با نرم افزار آشنا هستم اما مدرس این دوره یه سری قسمت ها رو توضیح دادن که من قبلا باهاش کار نکرده بودم و اطلاعی نداشتم البته این به دلیل گستردگی نرم افزار است که خیلی وسیع هست.

حمیدرضا شرعیاتی

سلام آموزش خوبی بود .لطفا در صورت امکان پروژه های ضمیمه آموزش با فرمتی ذخیره شود که در ورژن های مختلف قابل اجرا باشد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی