اطلاعات دوره
آموزش طراحی قالب های پرس با لوگوپرس Logopress
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب های پرس با لوگوپرس Logopress

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر بهنام آخوندی4.3
  • زمان:5 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرآیندهای شکل دادن به ورق های فلزی یکی از مهمترین فرآیندهای تولید در صنعت می باشند. نیروی لازم برای شکل دهی به ورق های فلزی توسط دستگاه های پرس تامین می گردد. در این میان قالب به عنوان ابزار، با انتقال نیرو از پرس به ورق، وظیفه ایجاد شکل مورد نظر بر روی ورق را بر عهده دارد. قالب هایی که برای شکل دهی ورق به کار برده می شوند، به قالب های پرس شهرت داشته و شامل قالب های برش، خم کاری و کشش عمیق می باشند. در حالت کلی و صنعتی فرآیندهای برش، خم کاری و کشش عمیق برای تولید یک قطعه توسط قالب های مرحله ای یا پروگرسیو انجام می پذیرد.
دوره آموزش طراحی قالب های پرس با لوگوپرس Logopress دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر بهنام آخوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب های پرس با لوگوپرس Logopress را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی اسماعیل پور

استاد آخوندی بی نظیر هست

اکبر

تیپ کارهای آقای آخوندی رو دوست دارم طراحی قالب های پلاستیک ایشون رو هم دیدم هم بیان خوبی دارند و هم روش گفتنشون خوب و کاربردیه

سعید

با عرض سلام و خسته نباشید من هنوز از این آموزش استفاده نکردم ولی امیدوارم که آموزش کاربردی و مفیدی باشه و بتونم نهایت استفاده رو ازش ببرم با تشکر فراوان از فرادرس عزیز

احمد منش

باسلام بنده سازنده وطراح قالبهی پروگراسیو پیشرفته(روتوراستاتورها،فیشها وسرسیم،انواع یراق الات ولولا گازور)هستم که در دتخل قالب فرایند قلاویزکاری واینسرت شدن ساچمه و...در بعضی مواقع سرومتور واینکدر هم در داخل قالب کار میکنم در کل قالبهای فوق پیچیده تا به امروز با نرم افزار کتیا کار میکردم اما بعد از دیدن این فیلم سالیدرو به همراه لوگو پرس نصب کردم اما بعد از اماده کردن مدل وبردنش تو محیط لوگو پرس دیدم که ایکونهای این محیط تماما خاموشه باید چیکارکنم

حمید

خوب بود با توجه به اینکه این آموزش مورد مشابه ندارد خیلی خوب و جامع بود و کلیتی که میخواستم و گرفتم. اگر یه آموزش پروژه محور هم در کنارش ارائه بدین خیلی خوبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی