اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل تغییر شکل تیوب فلزی مربعی در آباکوس ABAQUS
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تغییر شکل تیوب فلزی مربعی در آباکوس ABAQUS

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، فرایند هیدروفرمینگ با استفاده از حلگر Abaqus / Standard نرم افزار آباکوس شبیه سازی می شود. این حلگر یکی از دو حلگر آباکوس برای حل مسائل سازه است. با استفاده از این حلگر می توان طیف وسیعی از فرایندهای شبه استاتیکی نظیر همین فرایند را با دقت مناسب و در زمان محدود شبیه سازی کرد.
دوره آموزش تحلیل تغییر شکل تیوب فلزی مربعی در آباکوس ABAQUS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین اقا سیدمیرزا بزرگ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تغییر شکل تیوب فلزی مربعی در آباکوس ABAQUS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

نحوه ارائه مدرس خوب بود و آموزش کامل بود اما مشکلی که وجود داشت اینکه مدرس فقط به تحلیل نرم افزار پرداخته شده و مباحث تئوری ارائه نشده بود این مباحث خیلی مفید و کمیاب هستند پیشنهادی که دارم اینکه سعی کنید به صورت حرفه ایی تر مباحث ارائه کنیم.

مهدی

در کل آموزش خوبی بود. اما یه سری جزئیات برای من مجهول باقی موند که هر چی هم جست و جو کردم به نتیجه نرسیدم. اما مدرس تسلط داشتن و آموزش خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی