اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویندوز سرور 2012 – نصب و پیکربندی Windows Server 2012
مسیر آموزشی

آموزش ویندوز سرور 2012 – نصب و پیکربندی Windows Server 2012

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :30 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدعلی فردانی4.4
  • زمان:25 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Windows Server 2012 R2 یکی دیگر از سیستم‌عامل‌های مایکروسافت است که برای سرورها طراحی شده است و می‌تواند توسط مراکز اطلاعاتی بزرگ دنیا و یا حتی شرکت‌های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. این نسخه از ویندوز ویژگی‌های جدید و پیشرفته‌ای را در زمینه مجازی‌سازی، شبکه، ذخیره‌سازی، تجربه کاربر، محاسبات ابری، اتوماسیون و… را فراهم کرده است. به عبارت ساده‌تر این ویندوز به شما کمک می‌کند تا امور مربوط به IT را بسیار آسان‌تر و به همراه کاهش هزینه‌ها انجام دهید.
دوره آموزش ویندوز سرور 2012 – نصب و پیکربندی Windows Server 2012 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی فردانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویندوز سرور 2012 – نصب و پیکربندی Windows Server 2012 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رسول

کاشکی بازم این مدرس آموزش ارائه کنند و عالی بود و خیلی من این آموزش رو دوست داشتم.

عباس

جزییات را دقیق و عالی بیان کرده بودند، ممنون از فرادرس بابت آموزش های عالی.

علیرضا

به نظرم اگه روخونی نمیکردن خیلی واضح تر مطالب قابل فهم بودن.

حسین

من آموزش های زیادی گرفتم. این استاد بیان و صداشون خوب نبود و موضوع رو انگار از روی کتاب دارن میخونن و نامفهوم توضیح میدن.

داریوش

رشته تحصیلی من برق هست و زمانی که این آموزش مشاهده کردم خیلی مطالب مفیدی یاد گرفتم البته مدرس یه جاهایی به ریز نشده بود و با جزئیات بیشتر مطالب توضیح ندادن و احساس میکنم این به این دلیل هست که آموزش بیشتر مختص بچه های کامپیوتر بود تا رشته های دیگه، پیشنهاد می کنم با همین مدرس یه آموزش تکمیلی تری ارائه کنید چونکه مدرس مسلط هستند و بیان خوبی دارند. یه انتقادی که از سایت شما دارم اینکه چرا کمیت دارید بالا میبرید اما کیفیت پایین میارید یه زمانی آموزش های خیلی خوبی داشت و الان چون تعداد آموزشهاتون داره زیاد میشه به نظر میاد نظارت کمتری روی آموزش دارید. لطفا این موارد در نظر داشته باشید چون محتوای که ارائه می کنید خیلی مهم است که چی باید باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی