اطلاعات دوره
آموزش کاربردی HTML5, CSS3, jQuery در طراحی وب – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی HTML5, CSS3, jQuery در طراحی وب – بخش دوم

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش های مقدماتی تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی تحت وب فراوان یافت می شوند و تعداد بسیار کمی از این آموزش ها به صورت کاربردی به این تکنولوژی ها می پردازند. به همین منظور، برای استفاده کاربردی از سه تکنولوژی HTML5 ,CSS3 و jQuery آموزشی را تهیه کردیم تا کاربرد این سه تکنولوژی وب را به صورت عملی تدریس نموده و زمینه استفاده کاربردی از مقدمات را فراهم نماییم. بخش یکم آموزش نیز بر همین مبنا پایه ریزی شده بود و مثال های متنوعی در آن ارائه شده بود. در این قسمت، مثال های متنوع تری را ارائه می کنیم تا تسلط شما بر استفاده کاربردی از این سه تکنولوژی افزایش یابد.
دوره آموزش کاربردی HTML5, CSS3, jQuery در طراحی وب – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مجتبی حیات الغیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی HTML5, CSS3, jQuery در طراحی وب – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

عالی بود. کار ایشون در زمینه تدریس بیسته. آن شاالله ما هم بتونیم به این سطح برسیم

نسیم

خوب بود. همه اطلاعات رو کامل گفته بود. از شما بابت ارائه این آموزش ممنونم.

مرضیه

اوکی بود. از قبل در حد مقدماتی آشنایی داشتم و بیشتر از نحوه تدریس مدرس راضی هستم. ممنون و خسته نباشید به مجموعه بزرگ فرادرس.

مهدیار کوهکن

سلام آموزش خوبی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی