اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی و تست نظریه زبان ها و ماشین در JFLAP‎
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی و تست نظریه زبان ها و ماشین در JFLAP‎

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید باقی4.5
  • زمان:3 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

JFLAP نرم افزاری برای تست زبان های فرمال مانند اتوماتای غیر قطعی متناهی (NFA)، اتوماتای پشته ای (PDA)، ماشین های تورینگ چند نواره، انواع گرامرها، تجزیه (Parsing) و L-System می باشد. علاوه بر این می توانید نمونه هایی از این زبان ها را بسازید و حتی JFLAP به شما اجازه می دهد تا برخی از این زبان ها را به یکدیگر تبدیل کنید. مانند تبدیل خودکار و دستی NFA به DFA، مینیمایز کردن یک DFA، تبدیل DFA به زبان منظم و گرامر منظم و...
دوره آموزش شبیه سازی و تست نظریه زبان ها و ماشین در JFLAP‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی و تست نظریه زبان ها و ماشین در JFLAP‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدمجتبی

مدرس خیلی و خوب کامل نرم افزار را اموزش دادند.

مجتبی

سلام نکته مثبت این آموزش کامل بودن اون هست و همه قسمت های نرم افزار آموزش داده شده از استاد تشکر می‌کنم. واضح و روان! به دانشجویان رشته کامپیوتر که درس نظریه زبان ها و ماشین ها را گذراندند و یا در حال مطالعه هستند پیشنهاد می‌کنم عالی بود

روح الله

خیلی خوب بود، ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی