اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور شل اسکریپت – دفترچه تلفن شخصی در Shell Script
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور شل اسکریپت – دفترچه تلفن شخصی در Shell Script

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:1 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شل اسکریپت لینوکس، قوی ترین زبان برنامه نویسی است که یک مدیر لینوکسی می تواند از آن برای کارهای خود در سیستم عامل استفاده کند. در این فرادرس، نحوه ساخت یک دفترچه تلفن شخصی، با استفاده از این زبان آموزش داده می شود. در این پروژه، از قابلیت های زبان برنامه نویسی شل اسکریپت و پایگاه داده SQLite استفاده می کنیم. تمامی اطلاعات مخاطبین، در پایگاه داده ذخیره می شود. در این فرادرس می توانید نحوه تعامل با پایگاه داده را در زبان شل اسکریپت بیاموزید. توانایی ارتباط با پایگاه داده، قابلیت های نرم افزارهای شما را بسیار متحول می کند و می توانید برنامه های بسیار حرفه ای با قابلیت های زیادی را تولید کنید. این فرادرس می تواند تمرینی برای تولید ابزارهای مورد نیاز شما در سیستم عامل لینوکس مبتنی بر زبان شل اسکریپت باشد و همچنین می توانید در آن از تمامی قابلیت های شل لینوکس استفاده کنید.
دوره آموزش پروژه محور شل اسکریپت – دفترچه تلفن شخصی در Shell Script دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور شل اسکریپت – دفترچه تلفن شخصی در Shell Script را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

در حوزه کاریم این آموزش را تهیه کرده بودم که برام کاربردی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی