اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32
مسیر آموزشی

کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این کارگاه با مفاهیم میکروکنترلر و به طور خاص میکروکنترلرهای خانواده STM32 آشنا خواهید شد. سرفصل مطالب اصلی عنوان شده در کارگاه به ترتیب زیر است: آشنایی با میکروکنترلرهای خانواده STM32 انواع روشهای برنامه نویسی میکروکنترلرها Bare Metal و مبتنی بر سیستم عامل کار با نرم افزار STM32CubeMX کار با نرم افزار Keil µvision  آشنایی با پورت سریال و ارسال و دریافت داده ها روی کامپیوتر آشنایی با تایمرها و ساخت PWM آشنایی با کتابخانه CMSIS DSP آشنایی با نرم افزار TouchGFX   هدف آموزشی کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32 چیست؟ هدف از این دوره یادگیری میکروکنترلرهای پرکاربرد STM32 برای علاقمندان به سیستم‎‌های Embedded (تعبیه شده) است. در این کارگاه مفاهیم و ابزارهای لازم برای کار با این خانواده از میکروکنترلرها و پردازش سیگنال دیجیتال روی این میکروکنترلرها آموزش داده می شود.   این کارگاه مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای افراد علاقمند به سیستم های تعبیه شده (Embedded) مفید است. دانشجویان رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر که درس‌های مقدماتی از جمله درس سیگنال‌ها و سیستم‌ها را گذرانده‌اند و سایر علاقمندانی که آشنایی با مفاهیم رشته مهندسی برق و کامپیوتر دارند می‌توانند از این دوره استفاده کنند.   بعد از گذراندن کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32 چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟  پس از گذراندن این دوره انتظار می‌رود دانشجویان توانایی کار با میکروکنترلرهای خانواده STM32، برنامه‌نویسی و راه اندازی peripheralهای میکرو را به دست آورند و پروژه‌ها و ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنند.   این کارگاه بر اساس چه الزاماتی (منابع و نرم‌افزارها) تدریس می‌شود؟ دیتاشیت و راهنمای کاربر میکروکنترلر STM32 سیگنال ها و سیستم ها پردازش سیگنال زمان گسسته نرم افزار STM32CubeMX نرم افزار Keil µvision نرم افزار TouchGFX برد دیسکاوری STM32F429I-DISCO   شیوه تدریس این کارگاه به چه نحوی است؟ شیوه تدریس به صورت کارگاه عملی است و مفاهیم مرتبط به صورت عملی روی نرم افزارهای مربوط و سخت افزار نمونه (برد دیسکاوری STM32F429I-DISCO) پیاده‌سازی می‌شود.
دوره کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد رمضان‌زاده، روزبه رجبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه پردازش سیگنال‌ دیجیتال با پردازنده‌های STM32 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدامین

خیلی هم عالی و خوبی این اموزش این بود که با سری cortex-m4 بود و خب میکرو مورد استفاده هم قابلیت های زیادی داره فقط ای کاش کمی بدون استفاده از کتابخانه hal کمی صحبت میشد که البته میدونم کلیت کار با st این سری با این کتابخانه میره جلو و کمتر از حالت بدون استفاده از این کتابخانه استفاده میشه ولی خیلی خوب بود ممنون از اساتید و مکتبخونه عزیز بخاطر تهیه این اموزش .

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی