اطلاعات دوره
آموزش گامبی مرکزی در شطرنج
مسیر آموزشی

آموزش گامبی مرکزی در شطرنج

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آموزشی بازی آموزنده ای که در سال 2016 توسط دو استاد بزرگ شطرنج به شکل چشم بسته در شاخه گامبی (دانمارکی) مرکزی انجام شده است آنالیزو تحلیل خواهد شد. شطرنج که اغلب به عنوان یک بازی برای استعدادهای ذهنی شناخته می شود، بهترین ورزش برای مغز است. بازی شطرنج ممکن است به شما کمک نکند که ماهیچه های شکمی خود را تقویت کنید، اما سلامت روانی مادام العمر شما مطمئناً می تواند از این مزیت بهره ببرد. در ویدیو آموزش گامبی در شطرنج دو مثال از بازی گامبی مرکزی توسط سعید مرتاضیان آنالیز و چیده خواهد شد. این بازی، یک بازی بسیار جذاب است که در سال 2016 توسط دو استاد بزرگ شطرنج به صورت چشم بسته انجام شده است. در این ویدیو مفهوم حمله در شروع بازی و درک اهمیت خانه های قوی در شطرنج و امنیت شاه را خواهید فهمید. 
دوره آموزش گامبی مرکزی در شطرنج دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید مرتاضیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گامبی مرکزی در شطرنج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی