اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار CLO 3D برای طراحی لباس
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار CLO 3D برای طراحی لباس

210,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 210,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نرم افزار CLO 3D برای طراحی لباس قصد داریم در حدود 5 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش کار و طراحی لباس با نرم افزار CLO 3D بپردازیم. در سال های گذشته نرم افزار های متعددی که اساس آن ها مدل ساز سه بعدی بود برای طراحی لباس مورد استفاده قرار می گرفتند که از جمله آن ها می توان به ایلوستریتور یا تری دی مکس اشاره کرد. با این حالا هیچ کدام بصورت اخصاصی برای طراحی لباس ساخته نشده بودند از آن جایی که طراحان مد نیاز به نرم افزار اختصاصی داشتند. یک شرکت کره ای نرم افزار اختصاصی CLO 3D را ایجاد کرد. کلو تری دی (CLO 3D) برترین نرم افزار در حوزه طراحی مد و پوشاک می باشد که بعلت داشتن توانایی ها و امکانات کم نظیر بین طراحان بسیار محبوب است. امروزه صنعت طراحی مد و پوشاک بسیار پیشرفت کرده و با گسترش سبک fast fashion اهمیت سرعت و کاهش هزینه در طراحی پوشاک باعث شده طراحان لباس به فکر صرفه جویی در زمان و هزینه خود به کمک نرم افزارهای طراحی باشند. نرم افزارهای طراحی لباس مانند کلو تری دی به همین هدف به وجود آمدند و موفقیت بسیار کسب کردند.
دوره آموزش نرم افزار CLO 3D برای طراحی لباس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 210,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار CLO 3D برای طراحی لباس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رقیه لطفی

بدون متن

پریسا پرویزی

با تشکر

Arezoo Aref

خیلی خوب و واضح توضیح میدید

milad

besiar khub

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی