اطلاعات دوره
دوره آموزش فیلم سازی برای ساخت اولین فیلم
مسیر آموزشی

دوره آموزش فیلم سازی برای ساخت اولین فیلم

48,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 48,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اولین قدم برای فیلم سازی معمولا با فیلم کوتاه و بدون تهیه کننده شروع می شود و فیلم ساز نیاز دارد در تمامی ابعاد فیلم سازی اطلاعات کاربردی داشته باشد. معمولا فیلم های کوتاه، فیلم های تبلیغاتی یا فیلم های مستند با تعداد کمی نیرو ساخته می شوند  و یک نفر شخص اصلی و سازنده فیلم است. در این شرایط آن شخص فیلم ساز بهتر است در تمامی ابعاد اطلاعات لازم را داشته باشد و در بخش هایی خود قوی باشد. برای ساخت فیلم های در اصطلاح تک نفره، فیلم ساز لازم دارد که در مورد روند ساخت فیلم، فیلم برداری، صدا برداری، فیلم نامه نوسی، تدوین و تجهیزات مورد نیاز اطلاعات کافی داشته باشد.
دوره دوره آموزش فیلم سازی برای ساخت اولین فیلم دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رادمدیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 48,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش فیلم سازی برای ساخت اولین فیلم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرمحمد فکور

با تشکر

صالح نگهداری

عالی

فرشاد حضرتی

عالی

قربان فریاد

بدون متن

سید مصطفی موسوی

عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی