اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
طرز تهیه کباب حسینی با مرغ
مسیر آموزشی

طرز تهیه کباب حسینی با مرغ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی طرز تهیه و پخت کباب مرغ حسینی مجلسی و خوشمزه را با گوشت مرغ آموزش می دهم. ‌کباب مرغ حسینیمواد لازم برای پخت کباب مرغ حسینی با گوشت مرغ: (برای سه نفر)* سینه مرغ: دو تکه* ران مرغ: یک تکه* پیاز: ۲ عدد متوسط* فلفل دلمه: ۱ عدد متوسط* گوجه: ۲ عدد* رب: یک قاشق غذاخوری* ادویجات: (فلفل سیاه ،زردچوبه،نمک)* زعفران: به مقدار لازممواد لازم برای برنج دمی:* برنج :۳ پیمانه* روغن حیوانی:۱ قاشق غذاخوری* نمک : به مقدار لازمروش آماده سازی کباب مرغ حسینی با گوشت مرغ:1. تکه های مرغ را به صورت قلیه ای خورد کنید.2. پیاز و فلفل را نیز به صورت مکبی خورد کنید.3. تکه های مرغ و پیاز و فلفل دلمه را به ترتیب به سیخ چوبی یا استیل بکشید.4. پیاز ها را به صورت دایره ای خرد کنید و آن ها را حلقه حلقه کنید.5. کف تابه کمی روغن بریزید،پیاز ها را روی آن بچینید 6. سیخ ها را روی آن قرار دهید در تابه بزارید و بگذارید مرغ ها به مدت یه ساعت آب بیندازد و بپزد.7. گوجه ها را رنده کنید و در تابه ای ک در آن روغن ریخیتید بریزد، به آن رب و زعفران و ادویه ها را اضافه کنید و تفت دهید و سپس با کمی آب آن را رقیق کنید.8. سس را روی مرغ ها بریزید و به مدت نیم ساعت روی حرارت بزارید.* برنج دمی (که حداقل یک ساعت خیس کردید (بستگی به نوع برنج دارد)) را در قابلمه بریزید و اندازه یه بند انگشت روی آن آب بریزید، روغن و نمک را به آن اضافه کنید ،تا آب آن چیده شود ، سپس آن را وسط قابلمه جمع کنید و در دمی بزارید تا نیم ساعت روی حرارت باشد.Instagram: @yourisa.food "طرز تهیه کباب حسینی با مرغ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره طرز تهیه کباب حسینی با مرغ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محدثه شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طرز تهیه کباب حسینی با مرغ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی