اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مباحث پیشرفته در ارزهای دیجیتال و حوزه متاورس توسط پارسا یوسفیبا پارسا یوسفی
مسیر آموزشی

مباحث پیشرفته در ارزهای دیجیتال و حوزه متاورس توسط پارسا یوسفیبا پارسا یوسفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت1.3
  • مدرس:پارسا یوسفی0
  • زمان:5 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره ی آموزشی چه چیز هایی را یاد میگیریم ؟ ارز دیجیتال چیست؟ ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است.ارز های دیجیتال از این جهت هائز اهمیت هستند چرا که مستقل از دخالت هر گونه نهاد,دولت و سازمان هستند. ارز های دیجیتال راهی نوین و قابل اعتماد برای کسب سود است. ایده شکل‌گیری ارزهای دیجیتال از دو مشکل بزرگ «اعتماد به شخص ثالث» و «دوبار خرج کردن» ریشه می‌گیرد. نسل سوم اینترنت (web3) چیست ؟ علی رغم وجود اینترنت نسل اول و همچنین نسل دوم ما نیازمند نوعی از وب و شبکه هستیم که در آن بتوانیم غیر متمرکز باشیم و همچنین مالکیت کامل آن را در اختیار داشته باشیم بستر و شبکه ای که در آن هیچ دولت و هیچ نهادی جز افراد هر جامعه دخل و تصرف داشته باشند از این رو به بررسی و یادگیری اینترنت نسل سوم پرداختیم تا بتوانیم با موج جدید از اینترنت همراه شویم و همچنین از پروژه های پیشرو این زمینه سود کنیم چگونگی احراز هویت در صرافی بایننس با وجود تحریم ها: در هر دو دوره آموزشی به دلیل وجود مسئولیت برای شخص بنده سعی شده است تا صرافی معرفی نشود و صرفاً فاکتورها و عوامل موثر و مورد نیاز معرفی شده‌اند تا بینندگان این دوره بتوانند بر پایه دانش کسب شده صرافی مناسب را انتخاب کنند. حال با در نظر گرفتن این نکته صرافی بایننس بر طبق آمار بهترین صرافی جهانی است.در این دوره سعی می شود تا راه های مختلف برای دور زدن تحریم‌های بایننس ارائه شود تا یک بار برای همیشه این مشکل حل شود. دنیای متاورس چیست ؟ این روزها این واژه متاورس را زیاد شنیده اید. پدیده ای نو ظهور که کارشناسان حتی آنرا از اختراع اینترنت نیز فراتر می دانند. متاورس (Metaverse) از ترکیب دو کلمه Meta ...
دوره مباحث پیشرفته در ارزهای دیجیتال و حوزه متاورس توسط پارسا یوسفیبا پارسا یوسفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط پارسا یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مباحث پیشرفته در ارزهای دیجیتال و حوزه متاورس توسط پارسا یوسفیبا پارسا یوسفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی