اطلاعات دوره
فیلم آموزشی ایچیموکو کاپره با دوبله حسام برهمنبا  دوبله حسام برهمن
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی ایچیموکو کاپره با دوبله حسام برهمنبا دوبله حسام برهمن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فراچارت0
  • مدرس:نامشخص4.2
  • زمان:10 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آشنایی با ایچیموکو ذهن انسان طوری طراحی شده است که همواره بدنبال کشف راز و رمز و یک فرمول جادویی است و زمانی که بحث یازارهای مالی در میان باشد این عطش چند برابر می شود. موضوعی که معامله گران بسیاری بخصوص در سال های اخیر روی آن زمان گذاشته اند و احتمالا اقبال چندانی کسب نکرده اند. بارها شنیده ایم که بازار را باید ساده دید و رمز موفقیت در سادگی است. در این میان سیستم معاملاتی ایچیموکو یکی از آن سیستم هایی است که بسیاری بدنبال کشف راز و رمز در آن هستند و امروزه از ایچیموکو آموزش های زیادی ارائه شده است در حالی که این سیستم به شدت ساده و کارآمد بوده و پیچیدگی نامتعارفی ندارد. ایچیموکو یعنی دیدن تعادل در یک نگاه و اگر قرار بر پیچیده بودن موضوع باشد اصل تعریف سیستم زیر سوال می رود. یکی از دلایل وجود این پیچیدگی های بی دلیل در مطالب آموزشی اینست که بسیاری از این آموزش ها خمیر مایه غربی داشته حال آنکه زادگاه ایچیموکو در شرق و در کشور ژاپن بوده است. زمانی که هوسودا در سال 1930 برای اولین بار این سیستم را طراحی نمود و پس از 30 سال کار مداوم در سال 1960 آنرا در اختیار عموم قرار داد شاید فکر نمی کرد که امروزه این سیستم تا این حد دچار تغییرات شود. مزیبت دوره ایچیموکو کریس کاپره چیست؟   ایشان کتب اصلی ایچیموکو را تهیه و ترجمه نموده اند و ماحصل مطالب را آموزش داده اند. این دوره یکی از متفاوت ترین دوره ها در خصوص ایچیموکو و تئوری های آن می باشد. در این دوره به مبانی و اجزا ایچیموکو نپرداخته و دوره برای سطح پیشرفته در نظر گرفته شده است، بنابراین به کلیه مخاطبین گرامی توصیه می شود که ابتدا مبانی و اجزا ایچیموکو را فرا گرفته و سپس به فراگیری این دوره زمان اختصاص دهند. ایشان کلیه آموزش ها و مطال ...
دوره فیلم آموزشی ایچیموکو کاپره با دوبله حسام برهمنبا دوبله حسام برهمن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فراچارت توسط نامشخص مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی ایچیموکو کاپره با دوبله حسام برهمنبا دوبله حسام برهمن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی