اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته پایتون
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته پایتون

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:ارسطو عباسی4.4
  • زمان:7 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر زبان برنامه نویسی در کنار ویژگی‌هایی که به صورت مقدماتی و ابتدایی در اختیار توسعه دهندگان‌ش قرار می‌دهد یکسری ویژگی حرفه‌ای و پیشرفته نیز دارد که تنها برنامه‌نویسان حرفه‌ای می‌توانند با استفاده از تجربیات‌ شخصی‌شان به این ویژگی‌ها دست پیدا کنند
دوره آموزش پیشرفته پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط ارسطو عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد امین حیدری

سلام وقت بخیر استاد شما چه زبانی را پیشنهاد می کنید که با همان زبان بتوان فرانت اند , بک اند و... یک سایت را نوشت ؟ بعد من بین یادگیری کامل پایتون و جاوا اسکریپت مانده ام به نظر شما کدام یک از این دو زبان در حال حاضر در ایران بهتر است و در کل کدام از این دو کامل تر هم هست ؟ ممنون میشم که بصورت کامل جواب دهید.

ارسطو عباسی

برای اینکه بتونید هم فرانت و هم بک رو هندل بکنید می‌تونید از جاوا اسکریپت و فریمورک‌های فرانت و بک استفاده کنید. پایتون در این موضوع بدردتون نخواهد خورد. در زمینه توسعه بک-اند هم پایتون و جاوا اسکریپت (نودجی‌اس) کاربردهای خاص خودشون رو دارن که باید براساس اون اپلیکیشن یا کاربردی که می‌خواید انتخاب کنید.

حسام موسوی

درود بر شما ما زبان کامل نداریم هر کدوم برای چیزی و هدفی ساخته شدند البته اگر جاوااسکریپت یاد بگیرید هم فرانت و هم بکند سایت میتونید داشته باشید اما با پایتون فقط بکند یک سایت و البته کارهای دیگه ای که در توان پایتون هست

سیدامیرعلی

سلاااام انشالا که حالتون خوب باشه میخواستم بپریم گذروندن این دوره برای مهاجرت به کانادا کافیه؟ منظورم اینه مهارتی که در این دوره بدست میاریم برای مهاجرت به کشوری مثل کانادا که نیاز به پایتون کار داره،کافیه یانه؟

حسام موسوی

درود بر شما صرفا با یک دوره دو دوره شما نمیتونید به مهاجرت فکر کنید باید مهارت کار با python رو یاد بگیرید که فقط با تمرین و انجام پروژه بدست میاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی