اطلاعات دوره
آموزش Next.js
مسیر آموزشی

آموزش Next.js

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:75 نظر4.3
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:4 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش Next.js به شما کمک می‌کند SSR را برای React به سادگی راه‌اندازی کنید و یک وبسایت با سئو مناسب با React بوجود آورید.
دوره آموزش Next.js دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Next.js را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

توحید

سلام next js از کجا باید شروع کرد تا بتونم برای یادگیری next js دچار عدم تشخیص واژگان نشم و برام سخت نباشه. قبل از next js چیه دقیقا که باید یادگرفت؟

حسام موسوی

درود بر شما باید این مسیر یادگیری رو قدم به قدم پیش بیاید https://roocket.ir/skills/react?ref=skill-related-course-sidebar تا به next برسید

اميررمزى

سلام حسام جان جسارتا دوره نکست کی بروز رسانی میشه ؟اگه بیشتر از یکماه میشه همین و من شروع کنم

حسام موسوی

درود امیر عزیز سعی من این هست که تا یک ماه اینده کامل بازتولید بشه این دوره

وحید خزاعی

سلام به شما ببخشید سوالی داشتم فرق app router و page router در next js چیه؟ میشه از هردو استفاده کرد؟ اصولا از یکیش استفاده میکنن یا از هردو؟ من وقتی یک اپ next js ایجاد میکنم یک پوشه app داره فقط دیگه pages نداره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی