اطلاعات دوره
آموزش جاوا اسکریپت ES6
مسیر آموزشی

آموزش جاوا اسکریپت ES6

390,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 390,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:164 نظر4.6
  • آموزشگاه:راکت4.6
  • مدرس:حسام موسوی4.6
  • زمان:7 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش جاوااسکریپت ES۶ ما سعی داریم ویژگی‌های جدیدی که در جاوااسکریپت ECMAScript ۶به جاوااسکریپت اضافه شده را به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش جاوا اسکریپت ES6 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 390,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جاوا اسکریپت ES6 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانا

سلام. اقای موسوی من با اینکه دوره قبلی (ECMAScript5) سعی می کردم تمرین زیاد انجام، به طوری که هر ویدیو رو یکبار همزمان با شما و یک بار بعد بعد تمام شدن ویدیو و یکبار هم قبل از اینکه بخوام ویدیو بعدی رو نگاه کنم ، کد میزدم. اما با این حال یه وقتایی یکسری مطالب که کمتر بهشون بر می خورم مثل try & catch و یا ajax و ... یکسری چیز های کوچیک مثلا در ajax یادم میره مثلا فلان متد (مثلا parse()) چیکار می کنه؟؟ اما با این حال خیلی از مواردی که زیاد استفاده میشه (مثل ابجکت و فانکشن ها و ...) رو بدون مشکل جلو میبرم. ایا این یعنی من بازم ضعف دارم؟؟(حس بدی دارم با وجود سه بار تمرین و کد زدن هر مطلب، به خاطر فراموش کردن کاربرد یه متد باید دوباره به یادداشت هام رجوع کنم)

حسام موسوی

درود دانای عزیز بیین انقدر باید تمرین کنی بیین انقدر باید تمرین کنی بیین انقدر باید تمرین کنی که حد نداره اینطوری نیست با دیدن و شنیدن صرفا یه مسئله کلا راه بی افتی مخصوصا برای کسی که تازه به بسم الله شروع کرده

Hamid

سلام وقت بخیر .آقای موسوی منابع آموزشی جاوا اسکریپت که سایت راکت هست چند درصد از منابع جاوا اسکریپت آموزش میدید

حسام موسوی

سلام وقت بخیر هر آنچه برای شروع نیاز هست و با استفاده از اون میتونید پروژه انجام بدید گفته شده مابقی بستگی به نیازمندی پروژه داره که باید برید سمتش و کار کنید باهاش

علی

سلام خدمت تیم بزرگ راکت استاد وقتی چنتا المنت رو با استفاده از queryselectorAll سلکت میکنیم چطوری میتونیم به تک تک اعضا(بچه های اون المنت) دست پیدا کرد!؟ مثلا Let x =document.queryselectorAll('.price') x.foreach((iteam) =»{zzzzzzzzzzzzz} مثلا بخام به دومین المنتی ک کلس پرایس رو داره دسترسی پیدا کنم باید بجای zzzzzz چی بگذارم؟ چه کدی بنویسم؟ Lenth/indexof هم امتحان کردم نشد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی