اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ردیس Redis
مسیر آموزشی

آموزش ردیس Redis

390,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 390,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :22 نظر4.4
  • آموزشگاه:راکت4.2
  • مدرس:حسام موسوی5
  • زمان:3 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول دوره آموزش Redis سعی داریم این دیتابیس NoSQL محبوب و پر کاربرد را به شکل جامع و کاربردی به شما آموزش دهیم تا در پروژ‌ها از آن استفاده کنید.
دوره آموزش ردیس Redis دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در راکت توسط حسام موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 390,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ردیس Redis را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا مسرور

سلام استاد من میخوام یکسری داده رو که برام از طریق وب مییاد رو با داده های قبلی مقایسه کنم و یکسری پردازش انجام بدم که این پردازش برای هر ( مثلا کد ملی ) باید انجام بشه یعنی باید این کد سرپ بشه مقادیرش گرفته بشه و بعد پردازش بشه و بعد این مقادیر به ازای این کد آپدیت بشه تا رکوردهای بعدی که مییاد از این داده ها استفاده کنه این نکته رو هم بگم فرض کنید تعداد رکوردها ثابت هست یا رکوردهای جدید خیلی کمه چون وضعیت هر رکورد مرتب تغییر میکنه وضعیت جدیدی پیدا میکنه مثلا میزان خریدی که انجام داده زیاد میشه و از اعتبارش کم میشه . حالا اگه از یه RDBMS استفاده بشه IO بالا ایجاد میکنه . میخوام بدونم میشه اینجا از ردیس استفاده کرده با توجه به اینکه داده ها خیلی تغییر میکنه و از طرفی میخوایم آخرین وضعیت رو داشته باشیم که اگر سیستم دچار مشکل شد با آخرین وضعیت مجدد لود بشه

حسام موسوی

درود علیرضا جان Redis مناسب این نیست اطلاعاتت رو به شکل همیشگی ذخیره کنی و باید از RDBMS استفاده کنی

شهرام نویدی

سلام وقتتون بخیر باشه ایا این دیتابیس رو میشه برام نمونه کار وبسایتی خودمون برای ذخیره اطلاعات استفاده کنیم ؟ و اینکه api هم داره که بشه بهش درخواست ارسال کرد و اطلاعات داخل دیتابیس رو دریافت کرد یا مثلا ویرایش کرد ؟؟

حسام موسوی

درود شهرام جان این نمونه دیتابیس ؟ منظورت چه نمونه دیتابیسه ؟

شهرام نویدی

استاد من برای نمونه کارم نیاز به یه دیتابیس دارم که اطلاعات رو داخلش ذخیره کنم ایا این دوره radis به درد من میخوره ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی