اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم ژنتیک روشی است برای حل مسائل بهینه سازی مقید و نامقید که براساس انتخاب طبیعی کار می کند. این الگوریتم مرتبا جمعیتی از راه حل های منحصر به فرد را اصلاح می کند. این الگوریتم بسیار پرکاربرد است و امروزه در تمام شاخه های علوم و مهندسی به منظور بهینه سازی استفاده می شود. در این فرادرس، پیاده سازی الگوریتم ژنتیک برای بهینه سازی در Python (پایتون) به بحث گذاشته می شود، چرا که امروزه حجم بسیاری از محاسبات علمی با Python انجام می شود که آن هم به دلیل ساده بودن برنامه نویسی با آن و قدرتمند بودن این زبان برنامه نویسی است.
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

تسلط مدرس واقعا بهترین بود. اسلاید ها آماده از قبل نبودن و همون لحظه مدرس یادداشت انجام میداد و این مسئله نشون دهنده دانش ایشون بود.

abolfazl

اگر در این مورد هیچ اطلاعی ندارید پیشنهاد میکنم برای مقدمات حتما این آموزش ببینید چون دید اولیه خوبی به شما میده و اگر پایه خوب باشه مباحث تکمیلی تر بهتر میتونید یاد بگیرید.

حمیدرضا

من هر سه تا دوره ارائه شده این موضوع رو از فرادرس گرفتم، می تونم بگم خیلی خیلی آموزشای خوبی هست. همه مفاهیم رو گفتند و بعد مثال زدند، یه دوره جامع و کامل هست.

محمدمهدی

عملا کپی از کتاب الگوریتم ژنتیک با پایتون بود و نقطه ضعف اصلی این بود که توضیحی راجع به دستورات استفاده شده داده نشد، بخش کد نویسی ضعیف کار شده بود.

سینا گلشن

سلام ممنون از آموزش خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی