اطلاعات دوره
آموزش هندسه نقوش در صنایع دستی ایران
مسیر آموزشی

آموزش هندسه نقوش در صنایع دستی ایران

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اکرم نوری4.3
  • زمان:3 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در طول تاریخ، هنر در انواع گوناگون به وجود آمده است. یکی از انواع هنرها مربوط به هنرهایی است که با اصول و قواعد خاص هر سرزمینی شکل می گیرند و تحت نام هنرهای سنتی شناخته می شوند. در کشور ما، هنرهای سنتی دارای جایگاه محکم و پایداری است که طی قرن ها در صنایع دستی و معماری ایران متجلی هستند. در این فرادرس ترسیم و ترکیب نقوش اسلیمی، ختایی و طبیعی با تنوع نقوش گل ها و برگ ها تحت اصول هندسی طراحی، آموزش داده می شود. یادگیری طراحی های سنتی از اساسی ترین دروس برای دانشجویان رشته های هنر به خصوص هنرهای ایرانی، مانند: صنایع دستی، فرش، نگارگری و حتی نقاشی و گرافیک است. هدف از آموزش و یادگیری این درس، آشنایی دانشجویان و هنرآموزان با طراحی های سنتی است که ریشه و قوام هنرهایی چون: تذهیب، نگارگری، تشعیر، منبت، قلم زنی و طراحی فرش و… است.
دوره آموزش هندسه نقوش در صنایع دستی ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکرم نوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه نقوش در صنایع دستی ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های صنایع دستی سراسر اینترنت را در صفحه صنایع دستی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شایان

برخی موارد رو از قبل بلد بودم و برای اینکه اطلاعاتم تکمیل تر بشه تهیه کرده بودم، حتی میتونم بگم این آموزش به درد میخوره برای کسی که تازه میخواست شروع کنه.

سحر

درود بر شما استاد صادقی عزیز سپاس از تدریس عالی و اصولی شما.

محمد رضا

تمام مباحث را کامل توضیح دادند و در زمینه رنگ بندی توضیحات خیلی عالی داشت.

کژاله

به صورت کلی از سایتتون راضی هستم و همچنین از محصولاتتون؛ خیلی خوبه که نوع آموزش هاتون زیاد و متنوعه و هزینه هاتون قابل مناسب و قابل تهیه برای تمامی افراده.

شهلا

فرادرس آموزش های خوبی داره، به نسبت به هزینه ای که من دانشجو پرداخت می کنم، خیلی محتوای کاملی به من ارائه میشه. من حتی تو دوره های گرون قیمت بیرون هم شرکت کردم ولی واقعا فرادرس خیلی خوبه. حتی مدرسین که انتخاب می کنه، به نسبت شناخته شده هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی