اطلاعات دوره
آموزش مدل پنهان مارکوف + تشخیص گفتار مجزا در متلب MATLAB با مدل HMM
مسیر آموزشی

آموزش مدل پنهان مارکوف + تشخیص گفتار مجزا در متلب MATLAB با مدل HMM

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مبین جمالی4.5
  • زمان:4 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در این فرادرس می‌خواهیم با بهره‌گیری از اصول و تئوری مرتبط با ماهیت سیگنال صوت، طبقه‌بندی آواها و واج‌ها بر اساس نحوه تولید و انتشار آن‌ها در محیط، به آموزش تشخیص گفتار مجزا بپردازیم. از این رو به مراحل لازم برای این منظور که شامل: پیش‌پردازش سیگنال گفتار، استخراج بردارهای ویژگی صوت و اعمال آن به مدل مخفی مارکوف جهت آموزش مدل و تست آن است پرداخته خواهد شد. تمامی مراحل در نرم‌افزار متلب (MATLAB) به صورت عملی آموزش داده شده و مثال‌های هر قسمت نیز آورده شده است.
دوره آموزش مدل پنهان مارکوف + تشخیص گفتار مجزا در متلب MATLAB با مدل HMM دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مبین جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل پنهان مارکوف + تشخیص گفتار مجزا در متلب MATLAB با مدل HMM را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

آموزش خوب و کامل، همراه با جزئیات دقیق و بیان شیوا.

مهدی

بسیار آموزش پر محتوا و جالبی بود.امیدوارم آموزش های تکمیلی تر هم ارائه بشه.

شهرام

یکی از آموزش های پرمحتوای فرادرس بود. واقعا جای این آموزش ها در کشور خالی است. مدرس به معنای واقعی دانش خود را به اشتراک گذاشته اند. ممنون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی