اطلاعات دوره
آموزش مروری سینماتیک مستقیم و معکوس ربات ها
مسیر آموزشی

آموزش مروری سینماتیک مستقیم و معکوس ربات ها

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به منظور کنترل و یافتن مکان ربات لازم است معادلات لازم برای ارتباط بین عملگرها و اتصالات به دست آید. به کمک سینماتیک مستقیم با استفاده از موقعیت عملگرها می توان مکان ربات را پیدا کرد و به کمک سینماتیک معکوس با داشتن موقعیت ربات، می توان موقعیت عملگرها را به دست آورد.
دوره آموزش مروری سینماتیک مستقیم و معکوس ربات ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر منعمیان اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مروری سینماتیک مستقیم و معکوس ربات ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

با سلام توضیحات مفهومی نبودند و روی مباحث اساسی زمان مناسب گذاشته نشده بود در برخی قسمت ها انگار صرفا روخوانی انجام شده بود در کل این کلاس به درد افرادی که قبلا این درس را فرا گرفته و دنباله دوره ی سریع مباحث هستند خوب است

محمد

برای کنکور دکترا تهیه کردمش. بسیار می تونه آموزش مفیدی باشه که وقت کنم میشینم و کامل میبینمش.

امین

مشکلاتی که داشتم رفع شد مثل جزوه و کلاس استاد بود.

مصطفی

آموزش خوبی بود و فرد را به تسلط کلی در زمینه سینماتیکی ربات ها می رساند.

علی

سلام وقت همه فرا درسیا بخیر اموزش خوبی بود منتها چند نقص داشت اول اینکه به صورت جامع و مفهومی روی موضوعات پرداخته نشده است دوم اینه از نرم افزار شبیه سازی متلب(سیمولینک) استفاده نشده است سینماتیک معکوس و مستقیم کد های متلب دارن که در این اموزش در موردش بح نشده است در کل برای امورش کلی ربات ها کسی که چیزی از مغادلات حاکم بر ربات نمیداند اموزش خوبی است اما کاش یه صورت تخصصی تر روی مباحث صحبت می شد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی