اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی متلب پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی متلب پیشرفته

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، شما دانشجویان عزیز، با جوانب مختلفی از دستورات پیشرفته برنامه نویسی متلب آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود عبارتند از: ساختارها و آرایه های سلولی در متلب، عبارات قانونمند، آرایه های توسعه یافته، مدیریت خطا و حالات استثنائی و... . توضیح کامل مباحث مربوطه و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه از نقاط قوت این آموزش به شمار می رود.
دوره آموزش برنامه نویسی متلب پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی متلب پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

در ادامه آموزش گمز گرفتم در کنار هم برای من مفید بودن.

طاهره

اطللاعاتی داشت که بسیار مفید و جدید بود. خیلی راضی بودم.

مهدی

فقط توی فرادرس میشد همچین آموزش خوب و جامع و عالی ای پیدا کرد. خیلی عالی بود لذت بردم.

نیما

بسیار عالی بود؛ با دیدنشون راه افتادم.

رضا

100 درصد راضی بودم. تمام آموزش های ایشون در خصوص متلب انقدر جامع بود که به مطلب دیگری نیاز نبود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی