اطلاعات دوره
آموزش کدهای بلوکی در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش کدهای بلوکی در متلب MATLAB

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد جودکی4.7
  • زمان:9 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه انواع روش های کد کردن داده ها در بسیاری از مقالات رشته های مخابرات و ریاضیات مورد بررسی قرار گرفته و همواره سعی بر این بوده است تا با ارائه روش های قوی برای کد کردن داده ها، احتمال خطا در یک سیستم مخابراتی کمتر شود. مباحث مرتبط به کدینگ در برخی زمینه ها به صورت تئوری محض بیان می گردد، اما در عمل بسیار پرکاربرد هستند. به عنوان مثال می توان CD را مثال زد که از کدهای Reed-Solomon در آن استفاده شده است و تشخیص خطای به وجود آمده در CD به آسانی انجام می پذیرد و برطرف می گردد.
دوره آموزش کدهای بلوکی در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کدهای بلوکی در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن ایوندی

واقعا ممنونم از مهندس سجاد جودکی که با تولید این آموزش ها کمک بزرگی به قشر دانشجویان و آیندگان این کشور میکنن خدا حفظشون کنه لطفا دیگر دروس ارشد مخابرات مانند تئوری پیشرفته مخابرات را هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی با متلب ضبط کنید ممنونم خدا خیرتون بده

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی