اطلاعات دوره
آموزش تئوری حسابداری 1
مسیر آموزشی

آموزش تئوری حسابداری 1

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تئوری حسابداری باید بتواند دلایل انتخاب مبانی و روش‌های مختلف حسابداری را توسط واحدهای انتفاعی بیان و ویژگی‌های واحدهایی را که از میان روش‌های پدیرفته شده حسابداری روش خاصی را انتخاب می‌کنند پیش‌بینی نماید. در ضمن تئوری حسابداری باید از طریق تحقیقات حسابداری آزمون و تایید گردند. هر صاحب کسب و کار باید حداقل یک درک ابتدایی از نظریه‌ها و اصول حسابداری داشته باشد. شناختن کتاب‌های شما و گزارش‌های حسابداری مختلف، به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید آیا کسب و کار شما اهداف را برآورده و یا به صورت مالی درست حرکت می‌کند. این نظریه‌های حسابداری، پایه‌ای برای فهم جهت مالی شرکت و ایجاد استراتژی برای موفقیت درازمدت هستند.  
دوره آموزش تئوری حسابداری 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوالفضل امینیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری حسابداری 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی